Your finance, our care!

Ons team

Bij ons draait het om u!

Finshare is een administratie- en belastingadvieskantoor dat naast de eigenaren Diana en Peter Kersten, bestaat uit een team van 2 medewerkers. Wij werken al ruim 20 jaar voor ondernemingen uit allerlei verschillende branches. Finshare onderscheidt zich door te doen wat we zeggen. Betrouwbaarheid en degelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel. Niet voor niets groeit ons klantenbestand alleen maar. Wie door ons zijn administratie laat verzorgen, wil nooit meer anders. Dat klinkt misschien een tikje arrogant, maar het is wel waar. U kunt zich er vast wel iets bij voorstellen: hoe prettig is het niet om met iemand samen te werken die met u meedenkt, vooruit denkt en zijn afspraken nakomt?!

Onze medewerkers zijn allemaal goed opgeleid en gemotiveerd om u van dienst te zijn. Zij zijn al jaren actief in het verzorgen van administraties. Voor hen kent het vak geen geheimen meer. Wij blijven ons verdiepen in nieuwe wetten en regels, waardoor wij altijd op de hoogte zijn van de laatste wijzigingen die invloed kunnen hebben op uw administratie.

Bij Finshare kennen wij al onze klanten bij naam en van gezicht. Wij hechten belang aan persoonlijk contact en daarom stellen we graag onze medewerkers aan u voor.

 

Diana Kersten-van ’t Ende LLM RB: Naast eigenaar van het kantoor is Diana de spreekwoordelijke duizendpoot van het kantoor. U kunt bij haar terecht voor vragen op fiscaal, organisatorisch en salaris gebied. Ook zorgt zij er voor dat u aan al uw fiscale verplichtingen voldoet (jaarrekeningen, aangiften) en de voor u meest gunstige fiscale regelingen hanteert.  Zij denkt graag met u mee over uw organisatie en hoe een en ander wellicht verbetert kan worden.

 

Peter Kersten: Samen met Diana is Peter eigenaar van het kantoor. Peter is zeer bedreven en accuraat in het voeren van uw (project-)administratie en het opstellen van uw jaarrekeningen. Ook denkt hij graag met u mee over hoe uw administratie en organisatie wellicht beter ingericht kan worden.

 

Manuela van Dolder: Zij is uw eerste aanspreekpunt als het gaat om het verwerken van uw administratie. Zij verwerkt voor u de facturen welke middels het scanportaal bij ons binnen komen, zodat u tijdig en juist inzicht heeft in uw boekhouding.

 

Jeannette Duits-van Altena: Jeannette is evenals Manuela het aanspreekpunt als het gaat om het verwerken van uw administratie. Zij coördineert het verwerken van uw administratie en treft voorbereiden voor het opstellen van de jaarrekeningen.