header

  • ✓ Administratie van A tot Z

  • ✓ Alles kan digitaal

  • ✓ Vaste contactpersoon

Voor een administratiekantoor met een persoonlijke aanpak en een veelzijdigheid aan diensten ga je naar Finshare. Bij ons krijg je altijd een vaste contactpersoon, waardoor de lijnen kort zijn en wij je altijd snel kunnen helpen. Je kunt veel administratie aan ons uitbesteden. Van je jaarrekening opstellen en je belastingaangiften doen, tot je volledige salarisadministratie verzorgen. Hierdoor ben je zelf veel minder tijd kwijt aan de boekhouding, waardoor je jezelf als gedreven ondernemer meer kunt richten op het managen van je bedrijf.

Dankzij onze online applicaties hoef je ons administratiekantoor in Ermelo niet vaak te bezoeken

Ons administratiekantoor is gevestigd in Ermelo, maar wij werken volledig in de cloud, waardoor je alle benodigde documenten eenvoudig vanuit je eigen bedrijf naar ons toe stuurt. Via onze online applicaties kun je bovendien ook gegevens inzien en accorderen. Zonder dat je er de deur voor uit hoeft! Zo werkt de administratie uitbesteden pas écht efficiënt.

Voor administratie én advies

Aan ons kun je allerlei administratie uitbesteden. Neem bijvoorbeeld de maandelijkse salarisadministratie. Wij zorgen ervoor dat jouw medewerkers op tijd hun loonstroken krijgen en je snel weet hoeveel loonheffing je moet betalen. Zo kom je niet voor vervelende verrassingen te staan. Naast je boekhouding bijhouden, geven wij je ook graag advies. Wij verdiepen ons continu in ons vakgebied en zijn dan ook op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving. Voor het geven van advies komen wij graag bij je langs of plannen we een afspraak met je voor een gesprek op ons administratiekantoor in Ermelo.

Neem contact op bij interesse of vragen

Wil je jouw administratie aan ons uitbesteden of heb vragen over onze dienstverlening? Neem in beide gevallen vrijblijvend contact op met ons administratiekantoor in Ermelo. Je bereikt ons door te bellen naar 0341-700 285 of te e-mailen naar contact@finshare.nl. Wij helpen je graag.